Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ…!!!


 

 

Στις 10-Ιουλίου-2021, ημέρα Παρασκευή «ανέβασα» μια Ιστορία που την είδαν 235 αγαπητοί μου φίλες…!!! και φίλοι…!!! Και μάλιστα για δυο συνεχόμενες ημέρες. Σας  ευχαριστώ πάρα πολύ!!.  Που με στήριξαν για την επιλογή μου να αποχωρήσω από το κόμμα του κυρίου Κυριάκου Βελόπουλου.  Έγραψα μόνο : ΤΕΛΟΣ   -  ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ  - ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ !!!

 Γιατί έπρεπε να το κάνω νωρίτερα και για αυτό έγραψα  αυτές τις τρείς σειρές. Γιατί είχα μια εκκρεμότητα και ειδικά ως προς τον εαυτόν μου γιατί έπρεπε να το είχα κάνει  νωρίτερα αλλά δεν μπόρεσα και για αυτό τώρα το έγραψα. Δείχνει συμπερασματικά ότι εκτιμάτε  αυτό που έκανα….!!! Έτσι ή αλλιώς την αλήθεια γράφω και θα συνεχίσω να γράφω για αυτήν την τόσο ξένη πικρή πραγματικότητα που διαπίστωσα. Είχα ήδη ενδείξεις σε επίπεδο «συμπεριφοράς» και πριν από τις εκλογές του Ιουλίου-2019!!. Αν δείξετε σας παρακαλώ ένα σχετικό ενδιαφέρον, έστω και μικρό, θα καταλάβετε χωρίς βέβαια να είστε υποχρεωμένοι …..!!!.

 Να δούμε τι έγραφα στις 10-Ιουλίου-2021

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Επιτέλους ανακοινώνω και επίσημα την αποχώρηση μου από το κόμμα του Κυρίου Κυριάκου Βελόπουλου δηλαδή από την Ελληνική Λύση. Επειδή δεν έχω καθόλου την δυνατότητα εκτενής δημοσίευσης της ανακοίνωσης μου ας του το πει ο φίλος του ο κύριος Στάθης Φλώρος που είμαι και εγώ φίλος του και παραμένουμε φίλοι εδώ στο F/B. Λοιπόν σας ενημερώνω ότι ποτέ δεν υπήρξα εγγεγραμμένο μέλος του κόμματος του Κυρίου Κυριάκου Βελόπουλου. Βεβαίως είχα τελικά – τελικά την τιμή που με τοποθέτησε ως υποψήφιο Βουλευτή  στον Νότιο Τομέα της Β’ Αθηνών και ως εκ τούτου τον ευχαριστώ πολύ.

Όμως αυτήν την ανακοίνωση την απευθύνω περισσότερο :

Αφενός μεν : Για τους 573 … πολύ καλές φίλες.. και πολύ καλούς φίλους…  που με τίμησαν με την ψήφο τους ώστε να τους ενημερώσω απευθείας και να τους ευχαριστήσω όλες και όλους πάρα πολύ από καρδιάς ….  και ψυχής…. Έτσι, για να μάθουν για την αποχώρηση μου αφού δεν μπορώ από άλλη πηγή , έστω  και από εδώ…!. 

Αφετέρου δε : Για εμένα και τον εαυτόν μου : Την Υπόληψη μου… Την Ηθική μου … Τις Αρχές μου …Την Ιατρική Δεοντολογία και Επιστημονική Γνώση… Τον Ιατρικό μου Όρκο…Την Αλήθεια η οποία είναι μία και πάντα αδιαπραγμάτευτη… «Δεν έχω το ελάττωμα να είμαι ξερόλας, δηλαδή ΕΓΩ –ΕΓΩ- ΕΓΩ  επί παντός  επιστητού»…

Προσωπικά κοιτάζω το Εμείς και δεν κοίταξα ποτέ το Εγώ μου… Δυστυχώς «άλλοι» το έκαναν και το κάνουν και μάλιστα προσπαθούν να μην φαίνεται αλλά επειδή πιστεύουν ότι είναι ευφυείς, που τελικά  δεν είναι και τους αντιλαμβανόμαστε. Επίσης «σιχαίνομαι» και μισώ τα ψέματα και ως εκ τούτου τους ψεύτες. Δεν είμαι κόλακας και δεν «γλείφω» και δεν «έγλειψα» ποτέ κανέναν στην ζωή μου. Ότι έκανα αν τελικά έκανα κάτι;; … το πέτυχα με τις προσωπικές μου δυνατότητες και δυνάμεις με επίκεντρο πάντα και κεντρικό παρανομαστή την επιστημονική μου κατάρτιση και εξειδικευμένη γνώση. Είχα πει ότι τις πολιτικές μου σκέψεις και ιδέες θα τις καταθέσω όπως έπρεπε  σωστά υπεύθυνα ηθικά στο αναμενόμενο Συνέδριο του κόμματος. Όμως αυτό το περιβόητο Συνέδριο μέχρι σήμερα δεν έγινε..!

Τον Σεπτέμβριο του 2019, αμέσως μετά τις βουλευτικές εκλογές του Ιουλίου – 2019,                                                         Ο Κύριος Κυριάκος Βελόπουλος κάλεσε σε μια αίθουσα της Βουλής όλους τους υποψηφίους βουλευτές του κόμματος του που έβαλαν υποψηφιότητα, στην Αθήνα  και  Πελοπόννησο. Μεταξύ άλλων Ο Αρχηγός του κόμματος ρωτήθηκε πότε θα γίνει το Συνέδριο το Κόμματος;;  Μιλώντας με κάποιο συνεργάτη του οικονομικού τομέα (φαντάζομαι), απάντησε ότι όταν πάρουν χρήματα από τον προϋπολογισμό τον Φεβρουάριο του 2020 και  θα ανακοινωθεί. Αμέσως είπα στον διπλανό μου,( που είναι φίλος με τον Κύριο Βελόπουλο και αν δεν κάνω λάθος είναι ένας από την ομάδα της ίδρυσης του κόμματος), ότι «αν το δεις εσύ …..να μου το γράψεις» ….!!.  Αυτό  έλεγε η εμπειρία μου και η γνώμη μου ….. «για τα διάφορα που έβλεπα άκουγα και πρόσεχα πάντα όσο μπορούσα» !!  Και αν δεν κάνω λάθος, γιατί δεν τους παρακολουθώ, μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει…!!!.

Προσωπικά επιθυμούσα και έπρεπε να γίνει το Συνέδριο γιατί ένα Δημοκρατικό Κόμμα σε όλο τον Δημοκρατικό Κόσμο διέπεται από το Συνέδριο του κάθε Κόμματος γιατί είναι ο βασικός πυλώνας της Δημοκρατίας, της ελεύθερης σκέψεις και της διακίνηση ελεύθερων ιδεών κ. τ. λ – κ. τ. λ..Εκεί  λοιπόν στο Συνέδριο του κόμματος θα έθετα  τις πολιτικές  σκέψεις μου και ιδέες μου, όπως έπρεπε, σωστά, υπεύθυνα, ηθικά, σε δημοκρατικό επίπεδο.       

Το κόμμα αφού πολύ σωστά δηλώνει και δημοσίως ο «ίδιος πληρώνει…!!!».  Δηλαδή αν καταλαβαίνω καλά;;  « Ο Κύριος Ουσιαστικά και Τελικά πληρώνει».   Άρα συμπερασματικά εκτιμώ ότι το κόμμα είναι του Κυρίου και ως εκ τούτου συνεπώς πολύ σωστά πράττει – πιστεύει – επιθυμεί - θέλει …!! Οι λόγοι της υπομονής … για δυο χρόνια, ώστε να φθάσω με σκέψη λογική ώριμη και αποφασιστική  για την αποχώρηση μου είναι και άλλοι αρκετοί … και αν κρίνω σκόπιμα και  «πιεστώ»  θα τους τα πω …!! ……. και να δω πως θα απαντήσουν.

ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ…!!

Και δεν φοβάμαι κανένα και τίποτε..!!.  Δηλαδή ποιόν να φοβηθώ;; Αυτούς που δεν ενόχλησα καθόλου κανένα.   Έτσι θα καταλάβετε αν «κάποιοι»  αξίζουν και πρέπει πραγματικά να βρίσκονται στην Ελληνική Βουλή. Όμως βρίσκονται στην Βουλή….!!  Γιατί??.   Mα είναι απλή η απάντηση…!!.    Γιατί κάποιοι τους ψήφισαν… !!.

Και μην το «ρίξετε ή ρίξουν», ότι εγώ συμπεριφέρομαι έτσι επειδή στις εν λόγω εκλογές έλαβα μόνο 573 ψήφους!!!.  Όχι, καμία σχέση…. Το θέμα πάνω από όλα είναι ηθικό….!!!. Αυτό  άξιζα ….!!!, αυτό  έλαβα …. !!!, αυτή ήταν και είναι η αλήθεια …. !!!. Ο αριθμός 573 οφείλεται στο ότι με «πρόδωσαν»  πάρα πολύ που με γνώριζαν καλά και μάλιστα προσωπικά εκτός του συγκεκριμένου κόμματος, γιατί συναντούσαν μεγάλες και φοβερές δυσκολίες  και «φραγμούς», ώστε να με βοηθήσουν εκεί που εγώ επέλεξα να είμαι.  Συμπερασματικά ήσαν όλοι πάρα πολύ αρνητικοί και πιστέψετε με, τους κατάλαβα πολύ καλά όλους. Αυτή η εμπειρία η δική μου θα είναι σημαντική ώστε να με βοηθήσει ώστε  πολλοί άνθρωποι  να μπορέσουν και να είναι σε θέση για να αντιληφθούν και να κατανοήσουν πάρα πολλά.   

Θα με ρωτήσετε γιατί τώρα αυτή η ανακοίνωση και αποχώρηση;; Πολύ σωστή και εύλογη η ερώτηση σας!!. Οι λόγοι είναι αρκετοί ….και αν κρίνω σκόπιμα μπορώ και να τους αναπτύξω….!!. Αλλά εκτιμώ ότι δεν αξίζει τον κόπο και όσοι με εκτιμάται, με αγαπάτε, και είσαστε και φίλοι μου θα καταλάβετε ότι πράττω καλά.

Στις  14 Σεπτεμβρίου  του 2020           

O Κύριος Βελόπουλος μου στέλνει ένα ευγενικό SMS με ευχές για  την Ονομαστική μου Γιορτή!!.                                        Του απαντώ για να τον ευχαριστήσω και του ζητάω ένα ραντεβού γιατί  « χρειάζομαι να σου πω δυο τρία θέματα».

Δεν έλαβα καμία απάντηση για το ραντεβού που ζήτησα από τον Κύριο  Πρόεδρο !!.

 Στις 30 Σεπτεμβρίου 2020                                                                                                                                       

Στέλνω στον Πρόεδρο Κύριο Κυριάκο Βελόπουλο, ένα SMS  με ευχές για την Ονομαστική του Εορτή. Μου απαντά για να με ευχαριστήσει και του στέλνω συνεχόμενο μήνυμα με SMS όπου του υπενθυμίζω : « …Σου έχω ζητήσει από του Σταυρού ένα ραντεβού!!!. Εδώ του γράφω και τους δυο λόγους  για τους οποίους  του ζητώ το ραντεβού. 

Ούτε και εδώ σε αυτό το μήνυμα έλαβα κάποια απάντηση  από τον Κύριο Πρόεδρο !!.

Τελικά η τελευταία επαφή μας με SMS ήταν όταν του έγραψα ένα μήνυμα για να του εκφράσω  τα θερμά μου Συλλυπητήρια για την απώλεια του πατέρα του.( 13 Απριλίου 2021)   

Σήμερα μπορώ να γράψω μόνο αυτό : « το γυαλί είχε ραΐσει» για μένα σίγουρα από τις ημέρες των εκλογών και έχω έτοιμη την απάντηση……!!. «Ράισε περισσότερο»  θα έλεγα για μένα ουσιαστικά γιατί  θα μπορούσα να είχα……….. «τραυματιστεί »,  όταν μετά τις εκλογές,  τον Σεπτέμβριο του 2019  με κάλεσαν στα γραφεία τους  στην  Βουλή για να με ενημερώσουν ότι το κόμμα της Ελληνικής  Λύσης,  όπως και όλα τα υπόλοιπα κόμματα είχαν λάβει μια «Επίσημη Πρόσκληση από την IΔΕΑΔ, για την ετήσια σύνοδό τους όπου θα συζητηθεί το πρόβλημα της διαφθορά στον αθλητισμό με διακεκριμένους εισηγητές. Περιμένουμε την συμμετοχή σας και τις προτάσεις σας. Το πρόβλημα είναι υπαρκτό και καταστροφικό για τον αθλητισμό και κανείς δεν δικαιούται να μένει αδιάφορος». (Υπάρχει το αντίστοιχο e- mail!. Καθώς το οποίο e- mail, που μου έχει σταλεί )

 Εκεί αφού με είδε ο Κύριος Πρόεδρος για δυο λεπτά …..!!!.... με «παρέδωσε» σε ένα  στενό του συνεργάτη (το όνομα του είναι πάντα διαθέσιμο, ο οποίος μετά την συζήτηση που θα σας περιγράψω πιο κάτω με κέρασε τοστ και καφέ στο καφενείο της Ελληνικής Βουλής, όπου βρισκόμενοι εκεί πέρασε και μας χαιρέτησε ένας Βουλευτής του κόμματος ).

Στην συνάντηση που έγινε λοιπό ήμασταν ο Β.Γ, εγώ, ο Ν.Π. και ένας βουλευτής που δεν θυμάμαι το όνομα του και που ήταν υπεύθυνος μεταξύ άλλων και  για τα αθλητικά θέματα του κόμματος.  Άρχισαν να μου λένε διάφορα αλλά αμέσως κατάλαβα εκεί ότι για την αυριανή συνάντηση  της ετησίας συνόδου της ΙΔΕΑΔ, για την διαφθορά στον αθλητισμό θα έπρεπε να μιλήσω μόνο για ένα άτομο. Κατάλαβα αμέσως και ζήτησα από τον κύριο Ν.Π. να μου  στείλει ότι θέλουν να αναφερθώ στην αυριανή σύνοδο στο e- mail μου και εγώ την επομένη θα πήγαινα στην εκδήλωση. Πράγματι το βράδυ έλαβα στο e-mail μου,  ας πούμε πως «θα κινηθώ»  στην συνάντηση.  Και αυτό το e- mail βεβαίως υπάρχει….!!!.

Επειδή  α μη τι άλλο  δεν είμαι ανόητος και βλάκας, εμ δε, εμ δε,  ούτε idiot σαφέστατα δεν πήγα   την επομένη γιατί ξαφνικά την νύχτα αρρώστησα και το πρωί τηλεφώνησα στον κύριο Β.Γ. για να τον ενημερώσω περισσότερο και γιατί μου είχε πει ότι θα ερχότανε μόνο για εμένα, για να με ακούσει.

Μπορώ να γράψω και άλλα αλλά τελειώνω πως «ΕΣΠΑΣΕ  ΤΕΛΕΙΩΣ  ΟΡΙΣΤΙΚΑ  ΟΡΙΜΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ»   Αυτό για μένα από τον Φεβρουάριο του 2020, όταν δεν με ρώτησαν καν για την υπόθεση του ιού    SARS -2 –CoV -2 και στην συνέχεια για το σοβαρό θέμα της  αντιμετώπισης της σοβαρής – επικίνδυνης  και ύπουλης νόσου Covid -19 που δημιουργεί αυτός ο  ιός.

Εννοείται καμία συζήτηση εκ μέρους τους ως προς εμένα για το μεγάλο θέμα των εμβολίων.

Έτσι τελικά και οριστικά, έφθασα στην ανακοίνωση και στην αποχώρηση μου από το κόμμα της Ελληνικής Λύσης του Κυρίου Κυριάκου Βελόπουλου.

ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ!. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!. Η ΕΥΘΥΝΗ ΗΤΑΝ  ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!!. ΖΗΤΩ ΜΟΝΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ……..  ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ Σ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ………                                                                                                                                   ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΑΝ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ….!!! ΣΑΣ ΖΗΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ….!!!. ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΗ…..!! ΑΡΚΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ….!!.  ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ…..!!!   ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ….!!!. ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΑΝΟΥΜΕ…….                                                                           ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ……

ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ 573 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ

Σας Ευχαριστώ πολύ αν το διαβάσετε…….

Υστερόγραφο: Στα  e-mails  που αναφέρομαι στο ανωτέρω κείμενο είναι στην διάθεση σας.

Με Εκτίμηση και Αγάπη

Σταύρος  Κων. Χάντζος

 

Πέμπτη 20/6/2019

 Η προσωπική μου άποψη




https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

Επειδή οι οξυνόμενες κοινωνικές ανισότητες είναι πλέον ένα μη διαχειριζόμενο  πολιτικό πρόβλημα, οι πολιτικοί θα έπρεπε να  εξασκούν την συνταγματική τους υποχρέωση για τον  περιορισμό και τον έλεγχο  των αγορών   μέσω των κατάλληλων θεσμοθετημένων παρεμβάσεων ώστε να διαιωνίζεται η συνεχής βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας μέσω της  αποκατάσταση   της ισορροπίας μεταξύ των αγορών και των πολιτών. Η ως άνω βασική πολιτική αρχή ευρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με τις πρακτικές και τις θέσεις που εφαρμόζει σήμερα το πολίτικο σύστημα εξουσίας Ελλάδα. Σε ένα κράτος δικαίου οι αγορές θα πρέπει να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο όχι μόνο στη διευκόλυνση της κοινωνικής συνεργασίας, αλλά ταυτόχρονα να λειτουργούν υπό τον έλεγχο ενός κράτους δικαίου, διαφορετικά οι οικονομικές ελίτ θα εξακολουθούν να πλουτίζουν εις βάρος της κοινωνίας και του κράτους μέσω των άυλων τίτλων και της απαξίωσης της εργασίας. Είναι λοιπόν σήμερα είναι επιτακτική ανάγκη να  αντιμετωπιστεί η «ισχύος των αγορών», που σε συνδυασμό με την απαξίωση της διαπραγματευτικής ισχύος των εργαζομένων, οδηγεί σε μεγάλες κοινωνικές ανισότητες και στην ισχνή οικονομική ανάπτυξη. Αν δεν ληφθούν άμεσα και ριζοσπαστικά πολιτικά μέτρα, η επιτάχυνση της κατάρρευσης της εργασίας θα βαίνει κλιμακούμενη αφενός λόγω της κυριαρχίας της ρομποτικής και αφετέρου λόγο του εποικισμού της χώρας από αλλοεθνείς, κυρίως μουσουλμάνους, μέσω της μαζικής μετανάστευσης. Καθίσταται επίσης αναγκαίο να συντριβεί   η σχέση μεταξύ   της οικονομικής ισχύος και της πολιτικής επιρροής (π.χ. κρουαζιέρες αριστερών με σκάφη της ελίτ, ιδιοκτησία ΜΜΕ από ολιγαρχίες κ.λπ). Η  σχέση μεταξύ της οικονομικής ισχύος και της πολιτικής επιρροής (διαπλοκή) θα πρέπει στο μέλλον να είναι ποινικά κολάσιμη, όχι μόνο επειδή συνιστά ηθικό και πολιτικό κακούργημα, αλλά και επειδή οι οικονομίες με λιγότερες ανισότητες είναι ισχυρότερες. Η ολοκληρωμένη πολιτική ατζέντα  θα πρέπει να επικεντρώνεται στην εκπαίδευση, στην επιστημονική έρευνα και την τεχνολογία, στην παιδεία, καθώς και στις πραγματικές πηγές παραγωγής πλούτου επι τη βάσει ενός νέου   κοινωνικού συμβολαίου που θα διασφαλίζει ότι κανένας πολίτης δεν θα στερείται τις βασικές προϋποθέσεις μιας αξιοπρεπούς ζωής  με το δικαίωμα στην στέγαση χωρίς ΕΝΦΙΑ, την λογική φορολογία, την πρόσβαση στην εργασία, στις δομές αξιοπρεπούς υγείας, το καθαρό περιβάλλον, την ασφαλή συνταξιοδότηση και την ποιοτική εκπαίδευση των νέων, θέσεις που ίσχυαν στα εθνικά κράτη πριν από την επιβολή της παγκοσμιοποίησης.

Σταύρος Κ. Χάντζος

 

   Ιούλιος 2019    Τοποθέτηση Σ.Γ.Π.

            Εκλέγοντας ψηφίζω την προσδόκιμη αξία του υποψηφίου ή την αξία του κόμματος, ή η Δύναμη της Δημοκρατίας είναι η ψήφος του ενός ? Μετά από 40 χρόνια, ενεργούς αλλά όχι πρωταγωνιστικής συμμετοχής στα πολιτικά (εκτός ίσως από τα πρώτα χρόνια κατά τα οποία έβραζε το αίμα, «ψάχνοντας τις ιδέες» εδώ & εκεί με διάφορα κριτήρια, σε διάφορα κόμματα (μέχρι να κατασταλάξω) στα οποία συνήθως & λόγω περιόδου (τέλη 1978 +, οι «παρέες/φίλοι/φίλες κτλ..»), όπως κάθε νέος/νέα της εποχής γινόσουν μέλος της μιας και της άλλης φατρίας, από τις κλειστές -κατηχητικού τύπου- συγκεντρώσεις, τις ανοιχτές -τύπου λαοθάλασσας & μπαλκόνια- μέχρι και ορισμένες φορές τις «φιλικές…..» συρράξεις μεταξύ αντιπάλων κομμάτων ή και καμία φορά με την Αστυνομία που άδικα μας μάζευε για εξακρίβωση (και κατά … λάθος καμία ψιλή!!). Από τότε μέχρι πρόσφατα, ψήφιζες το κατ’ εσένα ικανό κόμμα και υποψήφιο επιλογής σου (?) που όπως αποδείχτηκε βέβαια ποτέ δεν γνώριζες πως θα λέγεται, τι θα πρεσβεύει, Καθώς πιστεύω στην δύναμη της Δημοκρατίας και στην δύναμη της ψήφου του ενός, προσπάθησα να απαντήσω στο : «Ποια είναι πλέον τα κριτήρια που θα πρέπει σαν ευνομούμενοι πολίτες να ακολουθήσουμε ώστε ακόμη και εάν το κόμμα που θα υποστηρίξουμε δεν κερδίσει, η ψήφος μας να «πιάσει τόπο», να είμαστε σίγουροι πως η αντιπροσώπευση μας μέσω της επιλογής μας θα μας αντιπροσωπεύει επάξια?» Οδηγό στη λύση του «υπαρξιακού» & «καλού πολίτη» συνδρόμου (άλλοι έχουν αϋπνίες και μετρούν προβατάκια…) μου προσέφερε η πρόσφατη κοινοβουλευτική περίοδος που ολοκληρώθηκε και η πρόσφατη εκλογική αναμέτρηση για τις Δημοτικές & Ευρωεκλογές. Ενώ στις Δημοτικές είχα πάντα ως οδηγό ότι γινόταν στο Δήμο και με επηρέαζε, λόγω και της γνώσης του μικρόκοσμού μου για κάθε τι «της γειτονιάς», στις Ευρωεκλογές ακολουθούσα πάντα τη γενική αρχή με βάση το βιογραφικό & την προσφορά των υποψηφίων, όμως πάντα στα πλαίσια της γραμμής που και εγώ συμφωνούσα. Φέτος στις Ευρωεκλογές ήταν η πρώτη φορά που ψήφισα όχι με βαρύτητα κόμματος αλλά με την πραγματική αξία και δύναμη των ψηφισμένων ανθρώπων. Τα χαρακτηριστικά τους είναι κοινά & απλά. - Λίγα λόγια - Πολλά αποδεδειγμένα έργα, έστω & σε προσωπικό επίπεδο - Υπόβαθρο πραγματικά εργασιακό ή προσφοράς στα κοινά - Θέληση για προσφορά χωρίς απαίτηση προβολή/πλουτισμό - Πραγματική ελευθερία από το κόμμα με το οποίοι θα εκτεθούν - Δεσμευμένοι για το κοινό καλό και πρόθυμοι να πολεμήσουν για αυτό αφού, έκαναν το ίδιο ήδη μέχρι τώρα, πολλές φορές δε με άσχημα αποτελέσματα για τους ίδιους. Και ήρθε η ώρα της κάλπης! Της κάλπης των βουλευτικών εκλογών και του «αυτόματου» εκβιασμού «….δώστε μας πλειοψηφία, αλλιώς χανόμαστε!», αλλά και κινδυνολογίες του τύπου «…συσπείρωση όλοι στο κόμμα μας, να μην πάει ψήφος χαμένη!! Κύριοι έλεος, στα 58 μου είμαι αρκετά μεγάλος για να πείθομαι από τα «..ίδια» και πολύ νέος για να σας ανέχομαι ακόμη και σαν σκέψη. Χρόνια τώρα είχα ξεχωρίσει, μεταξύ άλλων άξιων, έναν επιστήμονα, ο οποίος αποφάσισε να «εκτεθεί» στην κρίση μας, κατόπιν πρόσκλησης από κομματικούς σχηματισμούς και τον οποίο παρά την αποδεδειγμένη αξία του, αλλά και το ιδιαίτερο ταπεραμέντο του χαρακτήρα του - αρνείται να είναι αρεστός λέγοντας/υποστηρίζοντας ψέματα ή ότι θέλουν να ακούν τα αυτιά μας…! Τελικά για κάποιους λόγους (… αλήθεια ποιους ?) δεν συμπεριλήφθηκε στα ψηφοδέλτια τους ή αρνήθηκε ο ίδιος να συμμετάσχει για διάφορους λόγους! Κατόπιν αυτού του γεγονότος και με γνώμονα την για χρόνια μάχη του σε όλα τα μέτωπα της Αθλητιατρικής, ιδιαίτερα έναντι του Ντόπινγκ, ένα κόμμα πρότεινε να τον συμπεριλάβει στους λίστες του δίνοντας έμφαση στις αποδεδειγμένα εξειδικευμένες Αθλητιατρικές & Ψυχιατρικές γνώσεις του, ώστε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στην πολιτική, ζητώντας την δική μας υποστήριξη στις επερχόμενες Βουλευτικές Εκλογές, με όπλα του την για χρόνια εμπειρία του ως Ιατρός (& όχι μόνο…) σε Εθνικές, ερασιτεχνικές & επαγγελματικές ομάδες στην Ελλάδα αλλά και σε Αθλητικά κέντρα του εξωτερικού. Ο Ιατρός, Αθλητίατρος/Ψυχίατρος κος Σταύρος Κ. Χάντζος γεννημένος στον Μελιγαλά Μεσσηνίας, με σπουδές και εργασία στην Ιταλία & την Ελλάδα, μπορεί να μην είναι γνωστός στο πλατύ κοινό, αλλά είναι πολύ γνωστός στον αθλητικό χώρο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από τα πολύ μικρά ερασιτεχνικά σωματεία σε όλη την Ελλάδα, όμως τον κόσμο της επαγγελματικής καλαθοσφαίρισης, της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου και της Εθνικής ομάδας. Υπήρξε Διευθυντής στο Εθνικό Κέντρο Αθλητικών Ερευνών (ΕΚΑΕ), καθώς ήταν πλέον γνωστός από τα χρόνια που μαχόταν για τις ιδέες/γνώσεις για να αντισταθεί και να πολεμήσει την μάστιγα του Ντόπινγκ, για την οποία έχει συγγράψει βιβλία και πολλά άρθρα. Στο ΕΚΑΕ όχι μόνο προσέφερε έργο σαν εξειδικευμένος Ιατρός αλλά και σαν Διευθυντής, καθώς δούλεψε και για να βελτιωθούν οι συνθήκες εργασίας για το ανεπαρκές προσωπικό και ιδιαίτερα για να παταχθεί η κοροϊδία από τους «μπαταχτσήδες & βολεψάκηδες» που παρ’ όλο Δημόσιοι Υπάλληλοι, λόγω κομματικών & άλλων «χαριστικών» διευκολύνσεων δεν δούλευαν, δεν προσέρχονταν με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι υπόλοιποι αλλά και να καθυστερεί το αποφασισμένο από τη Διοίκηση πλάνο εργασιών, απαξιώνοντας το ΕΚΑΕ. Μάλιστα κάποιοι από αυτούς, ήδη κατέχοντες & Βουλευτικούς Θώκους, χειροδίκησαν επάνω του, τραυματίζοντας τον ώστε να αναγκαστεί να νοσηλευτεί σε νοσοκομείο! Αποφάσισα να κοινοποιήσω σε εσάς τις σκέψεις μου, τα στοιχεία του θαυμάσιου αυτού φίλου & επιστήμονα, links με υλικό για να έχετε ίδια άποψη και εφόσον καταλήξετε στις ίδιες σκέψεις με εμένα στο ερώτημα : «τι ψηφίζω, αξία ατόμου ή κόμμα» και έχετε την δυνατότητα να συμφωνήσετε μαζί μου πως η αξία του ατόμου είναι αυτή που δημιουργεί , συντηρεί, επιβάλει στο κόμμα», Σας προσκαλώ να γνωρίσετε τον κο Σταύρο Κ. Χάντζο ακολουθώντας και διαβάζοντας στα παρακάτω links περισσότερα στοιχεία για τον Ιατρό ώστε να μορφώσετε προσωπική άποψη. Αν μπορείτε & θέλετε δώστε μια ψήφο στον κ Σταύρο Κ. Χάντζο, πιστεύοντας Δύναμη της Ψήφου του ενός, να είστε σίγουροι πως θα είναι από τους λίγους που θα μας εκπροσωπούν επάξια στην Βουλή των Ελλήνων σε όλες τις εκφάνσεις της πολιτικής και με μόνο γνώμονα το αδιαπραγμάτευτο όφελος της Ελληνικής Κοινωνίας, της Ελληνικής Βουλής έχοντας υπ’ όψη πως το Σύνταγμα της Ελλάδος, το οποίο έχει προβλέψεις για την Δύναμη της Ψήφου του ενός, χρειάζεται επιστήμονες & ανθρώπους σαν και αυτόν για να το υποστηρίζουν και να μάχονται υπέρ του, προσφέροντας στου εμάς τους πολίτες την σιγουριά του μοναδικού όπλου του Πολίτη : Δύναμη της Δημοκρατίας, η ψήφος του ενός Παραμένω στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία

Σας ευχαριστώ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ: Site Κου Σταύρου Χάντζου https://ilgiornale-gr.blogspot.com/ Βιογραφικό κου Χάνζου https://ilgiornale-gr.blogspot.com/2019/06/blog-post.html Facebook : https://www.facebook.com/stavroschantzos/ ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ κ ΣΤΑΎΡΟΥ ΧΑΝΤΖΟΥ https://wetransfer.com/downloads/4572df6561a5f4bc9eb4d955df8fb32c2019062915 1341/7eac8db98f1f38f04acfc68f0f5e34de20190629151341/607666 ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ κ ΣΤΑΎΡΟΥ ΧΑΝΤΖΟΥ στο «Η Άποψη.grhttps://www.iapopsi.gr/i-timi-i-alitheia-kai-i-istoria-dendiapragmateyontai/?fbclid=IwAR26Bby7LSid3E7UjXBSvG2sDFEC_vPCDrmlJGasC3NoOyftlqaUHPrt7fA ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ κ ΣΤΑΎΡΟΥ ΧΑΝΤΖΟΥ εκπομπή " Ελλήνων Ανάνηψις" Δευτέρα, 1.7.2019, 19.30 στο High Tv, θίγοντας καίρια ζητήματα "σωματικής-ψυχικής υγείας και το επιβλαβές μη αναστρέψιμο ντόπιγκ Παρουσίαση κ Σταύρου Χάντζου στην Ελληνική Λύση https://www.youtube.com/watch?v=QbFOvzdVefE
Από το Blogger.